Barranc del Carrer Ample

Els Ports
Excursionisme
Dificultat: 5

Els Ports són una muntanya sorprenen. L’agafis per on l’agafis et porta, cada cop, a un nou racó sorprenen i divers. Pics punxeguts, plans immensos, boscos espessos, arbres cargolats, barrancs pregons, fonts, coves i tot el que ens puguem imaginar. No ens cansem d’anar-hi!

Aquesta vegada ens desplaçarem fins a prop de Horta, per a fer el recorregut integral del feréstec barranc del Carrer Ample. Tot el barranc és un espectacle, enlloc podrem visualitzar tant bé com allí, les forces de la Natura.

Sortirem de l’aparcament del Mas de la Franqueta per la pista de Vall d’Uixó fins a la font de la Barrinada. Allí deixarem la pista i ens endinsarem pel barranc. Tot seguit trobarem la marbrera i casi a dalt de tot la cova del Frare. Ja acabant la feixuga pujada, trobarem la cruïlla amb el Gr7 que travessa els Ports de Paüls a Fredes. Nosaltres seguirem per la dreta fins al refugi de Clotes i en contínua baixada fins als cotxes. Unes 5 hores de marxa efectiva.

Mapa topogràfic de la sortida